Friday, August 19, 2011

Friday Confession

Time for confessions, cause it's FRIDAY everyone!  Oh yeah, oh yeah, it's FRIDAY!
I confess:

  • I may be a wee bit excited for Friday.
  • OK a lot excited.
  • We are going camping.
  • At a lake.
  • With a sandy beach.
  • You have no idea how excited I am about this.
  • Finding a sandy beach in this state is tough.
  • Rocky lake shores we have tones of but not that many sandy beaches.
  • Monday is my birthday.
  • I don't think I'm posting Monday as we are coming home and with getting everything put away, wrangling little boys and having something resembling a birthday dinner, there just won't be time.
  • I will be back to random it up on Tuesday.
  • I'm sad.
  • I'm having a giveaway to celebrate 500 posts on this here blog.
  • I have one entry.  
  • How lame is that?
  • You can go here to enter.
  • Please?
  • OK, enough begging.
  • I have great news.
  • But can't share it quite yet.
  • No, I'm not pregnant (with a huge sigh of relief).
There you have it,  My confessions for this week.
Go see Mamarazzi for more confessions and to link up your own confessions.


  1. Your weekend camping trip sounds like bliss...I haven't spent enough time on sandy beaches this summer!

    Have a great birthday on Monday!! :)

    On one hand, I hope you get more entries in your giveaway, because I'm hosting my first giveaway next week and I'm afraid no one will enter mine...but on the other hand, I think I am that one entry, and I never win

  2. Oh man I'm so excited for you! I love camping! Have a great time and happy birthday, I will go check out your giveaway right now!

  3. enjoy your time at the lake, and put your feet in the sand!!

    Happy Early Birthday!!

  4. Yay for great news even if we don't know what it is!

    Entered the giveaway...I'm a sucker for free stuff. What can I say, lol.

    Happy Happy, BTW and enjoy your camping trip and your sandy beach. Those are definitely hard to come by in WYO. We had a tiny sandy beach at the lake in Pinedale...loved it.

  5. Hey! I wanna hear your great news! No fair!
    Enjoy your weekend, I know you will!

  6. Happy early birthday!!!

    Hope you have a fabulous time at the beach. Love the sandy beach part- camping not so much.

    News? Waiting with bated breath.

  7. Yay! I'm jealous, I want to go camping!

    Going to check out your giveaway...

  8. My Son's birthday is Monday too! Cool! Lol my Hubby's birthday is Tuesday and my Sister's is Wednesday! Girl...they kill me!

    I hope you have an amazing, wonderful, spectacular birthday boo!

    I went to enter your give away but I'm getting ready to do a give away for the same program lol! I guess they got in touch with a lot of us bloggers huh?

    Have fun camping!!

  9. Happy Birthday! Sounds like the perfect way to celebrate your birthday weekend.

  10. Sounds like your camping trip is going to be lots of fun! Can't wait to hear about your news when you can tell us :)

  11. WoooHooo have a GREAT Wkend camping at the lake!
    And Happy Birthday Sweetheart...Enjoy your day!

  12. No fair with the "Ive gotta secret!" Ha Ha! I hope you have a great time camping and a very happy birthday!

  13. Have a wonderful Birthday and camping trip :)

    Congrats on 500 post and signed up

  14. I am with you on the Friday list! Happy Birthday!

  15. Please oh please tell me where you found a sandy beach because I will be THERE!!!


I love to get comments! They make my heart go pitter-pat! Go on comment--I'll do my best to go give your blog some love too!


Related Posts with Thumbnails